utorak, 25. travnja 2017.

Maketa u Jurandvoru

Moj drugi dom je u Jurandvoru kraj Baške na otoku Krku. Ove ću jeseni početi polako raditi maketu (nadam se) pa sam kao
prvo uredio radni stol- nazvao bih ga "stol sa lijepim pogledom"
Moram u cijeloj sobi urediti zidove, štokove i pod (a i vanjsku fasadu). Ispod stola lijevo i desno će biti police, lijevo je i ormarić sa alatom
te djelovima. 
Budući da sam sada Konačno na slobodi (u mirovini) provodit ću barem pola godine na moru,
Da se nebih dugo patio bez svojih vlakića i tamo ću napraviti jednu maketu, doduše manju (udnosno užu) ali
opet dovoljnu za lijepu vožnju!
Soba je dugačka 520 cm pa će maketa biti po cijeloj dužini zida: na lijevoj strani gdje je 2-kolosječna pruga bit će široka 100 cm a na desnoj svega 82. U sredini će biti svega 60 cm širine no na to mjesto će se dodati 
proširenje sa stanicom, cestom i gradom širine 50 cm.
Privremeno sam je složio u podrumu koji je nešto kraći (480 cm) no i to je dovoljno za vidjeti kako bi to izgledalo.
Lijeva strana makete
Kad sam već složio većinu odlučio sam to i spojiti tj. izvesti da mogu malo i voziti vlakove/igrati se, desna strana
Ispod gornje stanice je jedna skrivena...
Gornji nivo će biti nekih 16 cm iznad donjega, uspon će biti oko 3 posto da mogu voziti i duže vlakove od 180-190 cm.
Ukupno ću moći voziti 10 kompozicija, 3-4 će biti stalno u pokretu, vozit će samostalno sa mogućnosti da uvijek i bilo gdje sam upravljam.
Mjesta će biti i za nekih 16-18 lokomotiva, što u ložioni dole ili depou gore + po 1 manevarka na svakom nivou. Kada vlak krene sa početne točke preći će preko 20 metara dok se ne vrati na početnu točku!
Bit će 12 vidljivih signala + 5-6 ranžirnih + 4 u skrivenoj stanici.
Objekata i reljefa će biti malo, no sa dodatnim gradskim proširenjem će doći i autopista te možda i troley-bus?
 


Nema komentara:

Objavi komentar