ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

Georgetown & Allen Mountain Railroad - veelika N maketa

Materijal je jako opsežan pa ću krenuti otprilike od mjesta gdje sam stao na malimzeljeznicama.net
Oni koji to nisu imali priliku vidjeti mogu sami početi na http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=51&t=96739
(ima dobrih 49 stranicaa do ovog nastavka)
Stali smo na mz. otprilike ovdje, kod izrade prekrasnih planinskih masiva
Bild
Još nije sve detaljirano a već krasno izgleda!
Stijene su rađene od gipsa lijevanog u nekoliko silikonskih kalupa, nakon sušenja je lomljen na razne komade i spajan gipsom u razne oblike.
Bild
Na ovom mjestu je radio veliku H0 maketu, nešto sporijim tempom od N makete.
Nakon dužeg vremena shvatio je da nema smisla istovremeno raditi 2 makete pa je odustao od H0 i odlučio posvetiti se samo manjem mjerilu a ujedno je dobio prostor za proširenje ionako veelike N 
makete!
Bild
Većinu drvenog materijala će ionako upotrijebiti za proširenje N-a
Sada plan te velike N makete izgleda ovako (desno je novi dodani dio)
Bild
Počeo je polagati šperploče na mjesta ravnih ploha a na izrezane trase pruga je laserom ucrtao linije

Bild
Bild
Bild
 I za H0 je to bilo veliko a kamoli za N!
/bit će još puno nastavaka/
Bild
Lijepo je vidjeti fino obrađeno drvo, precizno postavljeno
Bild
Spoj novog dijela makete na već izrađeni dio
Bild
Bild
Bild
Lijepo je raditi blage uspone i padove kad se imade toliko prostora
Bild
Bild
Jedan lijepi podatak koji nam daje predodžbu o veličini makete i dužini pruge- teretnom vlaku treba cijeli sat dok obiđe sve djelove makete i vrati se na isto mjesto!
(putničkom treba nešto manje jer je brži)
Bild
Počeo je raditi i jedan Helix
Bild
Trasa pruge je lijepo ugravirana laserom tako da je može precizno zalijepiti

Bild
Bild
Bild
Radijus unutarnjeg kruga je 400 mm a uspon je 2%. Kod dužih vlakova za vuču koristi 2 lokomotive.
Bild
Za pogone skretnica je napravio servisne otvore
Bild
Heliks je spojen na trase buduće pruge

Nema komentara:

Objavi komentar