Oni koji to nisu imali priliku vidjeti mogu sami početi na http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=51&t=96739
(ima dobrih 49 stranicaa do ovog nastavka)
Stali smo na mz. otprilike ovdje, kod izrade prekrasnih planinskih masiva
Još nije sve detaljirano a već krasno izgleda!
Stijene su rađene od gipsa lijevanog u nekoliko silikonskih kalupa, nakon sušenja je lomljen na razne komade i spajan gipsom u razne oblike.
Na ovom mjestu je radio veliku H0 maketu, nešto sporijim tempom od N makete.
Nakon dužeg vremena shvatio je da nema smisla istovremeno raditi 2 makete pa je odustao od H0 i odlučio posvetiti se samo manjem mjerilu a ujedno je dobio prostor za proširenje ionako veelike N
makete!
Većinu drvenog materijala će ionako upotrijebiti za proširenje N-a
Sada plan te velike N makete izgleda ovako (desno je novi dodani dio)
Počeo je polagati šperploče na mjesta ravnih ploha a na izrezane trase pruga je laserom ucrtao linije
I za H0 je to bilo veliko a kamoli za N!
/bit će još puno nastavaka/
Lijepo je vidjeti fino obrađeno drvo, precizno postavljeno
Spoj novog dijela makete na već izrađeni dio
Lijepo je raditi blage uspone i padove kad se imade toliko prostora
Jedan lijepi podatak koji nam daje predodžbu o veličini makete i dužini pruge- teretnom vlaku treba cijeli sat dok obiđe sve djelove makete i vrati se na isto mjesto!
(putničkom treba nešto manje jer je brži)
Počeo je raditi i jedan Helix
Trasa pruge je lijepo ugravirana laserom tako da je može precizno zalijepiti
Radijus unutarnjeg kruga je 400 mm a uspon je 2%. Kod dužih vlakova za vuču koristi 2 lokomotive.
Za pogone skretnica je napravio servisne otvore
Heliks je spojen na trase buduće pruge
Nema komentara:
Objavi komentar