petak, 20. prosinca 2019.

Popravci XII 2019

Došlo je nešto starih pružnih prijelaza koje najprije treba dobro oprati i poravnati
Brklje sam napravio od mesinganih cjevčica fi 4 mm koje je trebalo najprije obojiti
Trebalo je napraviti i 2 krova


Malo su predebele no bolje je to od ničega
Međutim te cjevčice su se pokazale preteškima pa sam sa donje strane lijepio komadiće olova
Na kraju sam zahvaljujući Domagoju dobio plastične cjevčice fi 4 mm koje sam upotrijebio jer su
dosta lakše od mesinganih. Za kraj sam malo uljepšao rampe sa travom i šoderom

Došla je i jedna E 151 u novijem bojanju
Netko joj je naknadno ugradio pamet no nije se baš iskazao sa spojevima žica koji nisu izolirani
Bilo je dosta nakupljenih dlačica i zamazanih kotača koje sam očistio rotacionom četkom

Pojavila se i jedna starija E 94
Kopča na jednoj strani je potrgana pa sam joj stavio novu
Skija je savinuta i dosta potrošena pa sam ju poravnao i pobrusio, nedostaju i sve 4 gumice
Motor i mjenjač su u redu, treba počistiti dlačice kojih ima posvuda
Radi boljeg čišćenja i stavljanja gumica maknuo sam jedan "nos"

Dobio sam više jako starih transformatora na popravak, ovakvi su se radili od sredine 50-ih do početka 60-ih
Ovo su kontakti kojima se prtiskom isključi vozna struja i uključi napn od 24 v za promjenu smjera, oni se vremenom razmaknu pa ih treba podesiti
Ispod svega se nalazi bimetal koji u slučaju pregrijavanja transformator ili kratkog spoja isključuje struju

Na njemu su vrlo tanke žice pa treba biti pažljiv
Najčešće trebam promijeniti dolazni kabel koji se spaja na bimetal

Žrulja u normalnom radu svijetli no potamni u slučaju kratkog spoja ili se ugasi kod pregrijavanja
Pogled odozgora na solidno / masivno napravljen trafo
Kad se skine regulator ispod njega je jedan veliki vijak koji drži kučište.
Ono je i odozdola učvršćeno savinutim limovima koje treba izravnati

Dobio sam jednu Marklinovu dizalicu na koju je palo nešto teško pa se oštetio gornji dio
Nije bilo teško to polako i pažljivo izravnati sa plosnatim kliještima a piknuti dio ću zalemiti
Gore je nedostajala rolica za uže pa sam ju napravio od 2 N kotača i jednog skraćenog čavla
Motori i prijenos rade besprijekorno, trebao bi joj napraviti još jedan elektromagnet?
Dizalica je bila na nekoj maketi, kod skidanja su joj bile oštećeni žice koje sam uredno zalemio i izolirao

U Njemačkoj pošta ima svoje lokomotive, ovaj model je trebalo samo malo pomaziti i poravnati joj jednu kopču

Opet se netko učio lemiti na lokomotivi, sada ne vozi u jednom smjeru, morat ću rastaviti motor da bi skinuo i popravio stator
Ovo siroče kao da je bio u ratu
Nema jednog grla sa žaruljicom, kopča je uništena
Rastavio sam dio postolja kako bi promijenio kopču i stavio joj jednu gumicu


Nema komentara:

Objavi komentar