subota, 9. siječnja 2016.

Georgetown & Allen Mountain Railroad - drugi nastavak

Još malo o napajanju pruge:
Glavni vodovi koji idu okolo imaju 2,5 mm, sporedni 1,5 a kratki koji idu na prugu 0,25 kvadrata mm.
Bild
Bild
Vidljivi ulaz u tunele je iznutra zacrnjen, kasnije se nastavlja kao zaštitni zid od ispadanja
Bild
Bild
Na izvana vidljive dijelove zidova prije ugradnje grubo nanese tanki sloj gipsa (kojeg kasnije oboji)
Bild
Nakon probnih vožnji a prije izrade reljefa još pošodra prugu (na vidljivom dijelu)
Bild
Nastavio je i sa izgradnjom druge nove stanice
Bild

Bild
Ovdje će napraviti još jedan most
Bild
Nabavkom nove pruge i skretnica počelo je dovršenje teretnog kolodvora
Bild
Bild
Prvi dio makete kojeg je počeo raditi je takoreći gotov, imade još nekoliko zgrada za dovršiti kao i nešto terena
Bild
Polako nastaje još jedna stanična zgrada, najprije osnova od debljeg kartona
Bild
Bild
Nalijepljen je još jedan laserom izrezan sloj
Bild
Bild
Slijedi bojanje osnovnom bojom
Bild
Zalijepljeni su prozori i vrata te je objekt stavljen na podlogu
Bild
Još jedan pogled na lijepu stanicu i gradić
Bild
Imitaciju ter-papira na krovu nove zgrade je radio od tankog crnog papira izrezanog laserom na tanke trakeBild
Onda je trake lijepio razrijeđenim drvofixom
Bild
Bild
Slijedili su brojni detalji na krovu
Bild
Bild
Bild
Poneke nepravilnosti je napravio namjerno
Bild
Iznad otvorene pruge je na jednom mjestu započeo gradnju objekta kakvog je vidio u stvarnosti
Bild
Bild
Bild
Bild
Prozore je na tome objektu radio od 5 slojeva, prvi sa desne strane je od tankog crnog kartona sa laserom izrezanim prozorima, drugi je tanka folija kao staklo, treći je deblji karton od 2 mm za razmak (dobivanje dubine), četvrti je neprozirni papir kao difuzor rasvjete iznutra i peti je maska
(neće biti osvijetljeni svi prozori)
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Nema komentara:

Objavi komentar